Tarsus’ta bu akşam sahne alacak olan Derya Uluğ konser öncesinde Tarsus Gastronomi Merkezi’nde yöresel lezzetleri deneyimledi. Yemekle arasının iyi olduğunu belirten Uluğ, lezzetlere tam not verirken favori lezzetinin ise ayrın aşı olduğunu özellikle yaz sıcaklarına çok iyi geldiğini belirtti. Derya Uluğ’a eşlik eden Tarsus Belediye Başkanı Ali Boltaç da gerçekleşecek konserde eğlence dolu bir atmosfer olacağını belirterek tüm vatandaşları 20.45’de Atatürk Gösteri Merkezi’nde gerçekleşecek konsere davet etti.
Derya Uluğ’dan Tarsus mutfağına övgü
Derya Uluğ konser öncesinde Tarsus Gastronomi Merkezi'nde yöresel lezzetleri deneyimledi.
Derya Uluğ’dan Tarsus mutfağına övgü@tarsusbeltr @aliboltac @deryaulugg pic.twitter.com/0w0v96CxOf
— Mersin Objektif (@mersinobjektif) June 26, 2026
Bunlar da ilginizi çekebilir